Posted in Apie mane, Receptai

Neiškeptas tortas

<Jeigu nori niekada nenusivilti, neturėk lūkesčių.>

Tik vakar baigusi “rožinių ausyčių” projektą, vis dar gyvenu artėjančio dukterėčios gimtadienio laukimu. Taip jau atsitiko, kad mano šaldytuve atsirado 30 atliekamų kiaušinių. Sumintijau kepti biskvitą. Tik ką su juo veikti? Taip mintis po minties atvijo mane prie torto recepto. Džiūgavau širdyje. Iš pat ryto, kol suruošiau Vyresnėlį į darželį, išvijau vyrą į parduotuvę parvežti grietinės kremui. Užpyliau vaisinę žėlę (tikėjau, kad bus skanu įdėti į kremą želės gabaliukų), ir jau mintimis lentynoje ieškojau kepimo skardos, tačiau… kažkoks kipšas truktelėjo mane paklausti sesers ar galiu iškepti tortą. Žinoma, visiškai suprantama, kad dukters 7- ajam gimtadieniui ir aš ko gero mieliau rinkčiausi tortą su Elza ir Ana. Ir visiškai nebuvo ko šitaip vaikiškai įsižeisti. Bet kadangi jau buvau mintyse save nusipiešusi kaip nuostabią tetą, kuri ne tik pasiuva suknelę, bet ir iškepa tortą (!) o ir diena pasitaikė ne iš lengvųjų, šį menką akibrokštą priėmiau itin asmeniškai. Ir tarsi ne mano torto būtų atsisakę, o aš pati būčiau tapusi niekam nereikalinga…

Taigi, iš 30 atliekamų kiaušinių dabar šaldytuve liko riogsoti dar ir 2 dideli indai grietinės, kurios mes nenaudojam (ir sustingusi vaisinė žėlė), todėl vakarop pagaminusi vakarienę iškepiau gana paprastų, bet tikrai žiauriai skanių sausainiukų 🙂

Leave a Reply

